selamat kan bumi

world peace Pictures, Images and Photos

Thursday, December 18, 2008

AKU ENCEM




TOLONG DIBANTU
saya penat dah jadi jantan hensen bukan sehodoh hodoh korang,tiap2 hari ader sajer saya dapat surat dan sms, LEMARI DAH PENUH DAH, isinyer bukan baju tapi surat cinta, henset plak sampai error tiap menit dan tiap saat, ader jer sms masuk ,isinyer I LOVE U, mak oii aku jugag manusia biasa ,nak idup cam orang lain .
bajuku full lisptik bibir awek start dari yang sexsy cam madonna, yang erotis macam inul ,yang klakar seperti kajol,,yang perfect seperti angelina jolie, yang liar cam britney spear and paris hilton( MACAM-MACAM ADA)




yaa tuhan saya boring dah jadi jantan encem,,aku nak jer pecahkan muka aku yang encem nie tapi ader kekawan yang dok bagi tau,terima jer anugrah keenceman mu dari ALLAH,, namun ader jugag kekawan yang dok jadi musuhku karena girl friend, dan makwE diaorang jatuh hati dan berpaling kat sayer nie, last-last mereka dendam kat sayer nie


semalam saya cuba try pegi kerja tak mandi pagi, supaya awek2 x nak dekat denganku( menjauh) ehh pulak dahh, mereka-mereka nak mandikan saya, seberaba besar arti keenceman ku ini?
apakah aku harus bersyukur dengan keenceman ku atau harus cam mane??
tolong di jawab yah kekawan!!!!..bulan lepas saya dah posting di blog ku yang lain,jawapan nyer ya same jugag supaya aku bersyukur dengan keenceman diri ini




oke lah sayer nak keje nie.
jangan lupa star wars ,maksud saya bintang lah, sekali ngan coment erk!!
maaf aku tidak terima coment yang maki makian....
aku perlu coment sehalus halus dan selembut lembut wajahku ,bukan seburuk buruk wajah koe orang hahahahhaa


sorry erk KATA MAK KU, SAYA NIE LEBIH LEBIH ENCEM DARI PADA TOM CRUISYE

8 comments:

  1. salam kenal...
    selamat menjadi bloggers yg berjaya

    =]

    ReplyDelete
  2. salam kenal jugak..
    juga selamat berblogging..

    ReplyDelete
  3. salam .....
    encem ker?
    selamat berblogging yer:)
    happy2 selalu....

    ReplyDelete
  4. @ [yAN!e][pUTraJAya]

    t kaseh tunjuk dan ajar amat diharap kan

    ReplyDelete
  5. @ cik wanie

    t kaseh jugag wat cek wanie
    blog awak lah yang pertama sayer ikuti

    ReplyDelete
  6. @ Ecah

    ntah...menurut cek esah encem ker tidak hahahaha...t kaseh semangat nyer 2

    ReplyDelete
  7. @ tekateki I dD

    betul betul betul

    time kaseh..sekali lagi
    salam kenal

    ReplyDelete