selamat kan bumi

world peace Pictures, Images and Photos

Friday, December 19, 2008

SIAL ATAU KEBUTULAN

pagi tadi sial atau beruntung x tahu lah. Yang pasti dua kejadian berlarut-larut yang buat aku shock dan malu sekali.
Malu-malu kucing cam anak dara yang baru berkahwin.
x tau kenape saye dikejekan kawan sendiri.
“x yah jadi jantan lah!! x gantel!!!”
“Bukan cam 2…tapi….”

Tadi pagi gi minum kat kedai mak jah..belah depan 2 ader bastop ,sambil menyelam minum air( huhahaha tengok awek gi keje)… saye nie duduk berjejer dengan fren aku si aris dan ijal berhadapan dengan bas stop, tengah asik dok citer-citer… ader awek handsome (hah!! yang handsome kan jantan….), muontok jugag duduk didepan bas bas stop

@ Aku: wih-wih…ris lawa jugag awek 2
@ aris: o tu…namanyer Putri, budak U duduk kat blok 21. nak kenal ker??
@ Aku: walah…naper jugax…x nak…petang karang jer lah
@ Ijal: saye kenal kan bos erk?….(sambil tersengeh-sengeh)
@ Aku: alah senang jer tu dah x payah….
tak kusangka si ijal betoi-betoi cakap kat awEk 2…….
@ Ijal: akak!!…ader yang nak kenal kenalan 2….
@ Aku: sial mangkok nie.. (pagi lagi x kan nak ngorat malu sket)
si ewek tu sengeh-sengeh plak dah…adoihh malu nyer….

Masih lanjut……..si ijal makin berlebih-lebih dah..ader ker patut dia cakap ngan awaek tu saya minta no henset dia!!!….adoihh melampau dah nie….si aris mak jah ikut sama pulak dah …..yang awaek tu tersenyum geli tengok aku yang tersipu malu2…( tak pakai kucing). Sial mereka semue….
Akhirnya selesei jugax minum tadi….sayer cepat-cepat cabut karena bas rapid dah sampai…si awek tu ternyata jugag satu bas ngan sayer…sampai jer dalam bas si awek tu cakap ngan sayer cam nie : “jadi kenal x bang ?” sambil berlalu duduk karena ader satu kursi kosong. Wih tambah malu aku….
tet teret tet tet tet tet tet ……lonceng bas berbunyi ,pas sayer nak turun nota kecil, si awek tadi hulorkan… (no phone rupenyer )
sampai kat CC tempat aku berkerje……..selesai jer kemas-kemas sambil dudok tunggu custumer ,call awek tadi lagi best..buka phone DEB! betery low….halah jan…jan

(malam karang jer lah saya call wak yerr )

6 comments:

  1. ala,
    da ade minah minat tu lyn je la,
    mane tawu,
    silap2 lg bape bulan mkn nasik minyak,
    hahaha


    yg sal blog tuh,
    tgk je pun xpe la,
    heheh

    ReplyDelete
  2. wah..ada taktik mengorat awek diselitkan. hehe.. salam perkenalan..^_^

    ReplyDelete
  3. aiseyh. suke jual mahal kaw nie. haha.

    ReplyDelete
  4. @ penguin

    sayer 2 nak jer
    masalah nyer..duit hantaran 2 mane lah sayer nak carik? hohoohoh x kawin lah alamat nyer nie

    ReplyDelete
  5. @ nard indie winkie

    taktit ker? atao sayer jantan yang perasan
    kakkakaka

    ReplyDelete
  6. @ echawachacha

    hmmm nak jual mahal??
    yang dah sayer discoun pun
    x der orang nak datang
    per lagi nak naik kan harga hahaha

    ReplyDelete